pokerdagboken

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av pokerdagboken - 12 maj 2014 22:21

Plats 3 av 5 kom jag.


Till en början så ökade markerna för varje hand jag spelade, men mot slutet så fick jag väldigt dåliga händer eller dåliga floppar..


Jag mötte också en spelare som inte hade något att förlora, och därför ställde all in titt som tätt..

Honom tänkte jag ta när jag fick en stadig hand, eller bra flopp. Men detta skedde aldrig... då var nästa taktik att vår tredje spelare skulle slå ut honom eller själv bli utslagen..


De ställde all in mot varandra ca 4 gånger men bytte bara marker med varandra, medans mina marker hela tiden sinade till kritiska nivåer.. till slut var jag tvungen att chans-spela..
Vilket till slut slog emot mig själv.. och jag åkte ut!


Jag blev väldigt arg och besviken, eftersom jag själv inte kunde styra utgången med sådana händer och mot ett sådant motstånd..


Kunde jag gjort något annarolunda?

Jag känner ändå att jag spelade bra men korten var inte på min sida helt enkelt..
Jag borde däremot inte spela med taktiken att söka efter enbart bra händer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards